loading...

Download Munafik 2016 Malaysian Movie Sub Indo Film

Download Munafik 2016 Malaysian Movie Sub Indo Film

Download Munafik 2016 Malaysian Movie Sub Indo Film

Sinopsis :

Adam (Syamsul Yusof) dikenali sebagai seorang ustaz yang dikurniakan ‘kelebihan’ kerana setiap pesakit yang mengalami ‘gangguan’ sering berjaya diubatinya mengikut cara perubatan Islam. Sikap merendah diri terhadap kelebihan yang ada pada dirinya itu amat disenangi oleh semua yang mengenali, terutamanya penduduk kampung di kawasan yang dia diami.

Kebahagiaan yang dikecapi Adam bersama isteri dan anaknya tidak bertahan lama selepas dia dan isterinya terlibat dalam kemalangan jalan raya yang ngeri. Isterinya meninggal dunia di tempat tragedi. Kematian isterinya, Zulaikha itu telah membunuh semua rasa dan mematahkan semangatnya untuk meneruskan tanggungjawab sebagai pengamal perubatan Islam yang sering mengubati orang-orang kampung.

Adam seakan-akan tidak boleh menerima Qada & Qadar Tuhan. Keimanannya mula rapuh, tergugat dan tidak sekuat dahulu. Adam mula murung, mengasingkan diri dari jemaah masjid dan lebih senang beribadat di rumah, ditemani anaknya Amir.

Dalam masa yang sama, Maria (Nabila Huda), salah seorang penduduk di kampung Adam mengalami gangguan jin/syaitan yang teruk sehingga ke tahap dia didiagnos oleh pakar perubatan moden dengan penyakit mental-kronik depresi (tekanan perasaan yang serius).

FILEM : MUNAFIK
Tarikh Tayangan : 25 Februari 2016
Genre : Seram
Klasifikasi: PG13
Pengarah : Syamsul Yusof
Terbitan : Skop Productions Sdn Bhd
Pelakon : Syamsul Yusof, Nabila Huda, Sabrina Ali, Pekin Ibrahim, Fizz Fairuz, Dato Rahim Razali, A.Galak, Zarina Zainordin, Ruzlan Abdullah
 Streaming Munafik 2016 Malaysian Movie Sub Indo
loading...

0 Response to "Download Munafik 2016 Malaysian Movie Sub Indo Film"

Posting Komentar

Jika ada link mati silahkan berkomentar agar segera diperbaiki

Sesama pemilik blog download film bajakan dilarang saling sombong dan menjatuhkan , jika anda laporkan blog saya ke DMCA maka saya akan menggugat balik bahwa situs anda juga ilegal dan tidak memiliki hak untuk membagikan film ilegal

Jika anda melaporkan blog saya ke penyedia blogger maka akan saya laporkan balik situs anda ke penyedia hosting

Sekian dan selamat menikmati