loading...

Download Film Dampak (2013)

Download Film Dampak (2013)


Misi mencari Afran yang hilang merupakan titik permulaan pengembaraan Idrus bersama adik-beradik angkatnya iaitu Giran, Hana dan Qyra untuk menyelidik sejarah Tok Long yang dirahsiakan. Kecacatan dan parut pada muka Tok Long merupakan dorongan utama untuk kesemua anak-anak angkatnya membalas dendam, tetapi Tok Long sentiasa menghalang dengan keras hasrat mereka itu tanpa memberi alasan yang jelas.


Tatu merah yang ada pada pergelangan tangan Tok Long juga menjadikan dorongan mereka untuk terus curiga. Perasaan ingin membalas dendam untuk Tok Long terus membara, tambahan pula dengan ilmu mempertahan diri yang penuh di dada, yang diturunkan sendiri oleh ayah angkat mereka. Kesempatan untuk meninggalkan kampung demi misi mencari Afran disalahgunakan oleh kesemua adik-beradik angkat itu. Selepas menjumpai Afran di awal misi, mereka meneruskan penjelajahan untuk menyelidik sejarah Tok Long.





loading...

0 Response to "Download Film Dampak (2013) "

Posting Komentar

Jika ada link mati silahkan berkomentar agar segera diperbaiki

Sesama pemilik blog download film bajakan dilarang saling sombong dan menjatuhkan , jika anda laporkan blog saya ke DMCA maka saya akan menggugat balik bahwa situs anda juga ilegal dan tidak memiliki hak untuk membagikan film ilegal

Jika anda melaporkan blog saya ke penyedia blogger maka akan saya laporkan balik situs anda ke penyedia hosting

Sekian dan selamat menikmati